Identiteit
Wij helpen u de strategie, identiteit en positionering van uw organisatie te inventariseren, te verfrissen, of vanaf schets op te bouwen. Via een overzichtelijke stappen gaan we van de eerste brainstormsessie samen naar de oplevering van een nieuwe huisstijl, logo of wel brand identity. Alles vastgelegd in een heldere guideline. En als het gewenst is, vertalen we dat ook allemaal door naar een nieuwe website of diverse overige communicatie uitingen.
Strategie
Na het bepalen van de kernwaarden kunnen we samen sparren om de routing te bepalen van uw organisatie, product of merk. Design Supply denkt met u mee en is tevens in staat via een mindmap sessie ideeën op te doen voor een nieuwe merknaam. Dit kan in een plan uitgewerkt worden, of dit doen wij bij u aan tafel. We houden ervan om efficiënt te werken met het doel zo snel mogelijk resultaat te behalen. De lijnen binnen Design Supply zijn daarom kort, zonder tussenkomst van een traffic- of account manager.
Huisstijl & logo
Een goed logo is de basis voor elke uiting. Een logo zegt namelijk veel over een bedrijf of merk. Het is vaak het eerste dat een klant ziet en het zorgt voor een goede eerste ‘klik’. Of juist niet. Design Supply helpt u aan een logo van deze tijd en die past bij de identiteit van de organisatie. Doormiddel van een aantal schetsen kunt u direct uw richting bepalen. Na oplevering van het logo zorgen wij ervoor dat deze vertaald wordt in een huisstijl. Deze huisstijl kan opgeleverd worden in een basis huisstijl of in een uitgebreidere variant waarin ook alle communicatie uitingen zijn opgenomen.
Logo & huisstijl
Van het bepalen van de identiteit, strategie tot de oplevering van het logo of een complete huisstijl.